Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2008 23:39 - Моята Коледа
Автор: totoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1591 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.12.2008 23:45


            Идва Коледа! Идваааааааа!             Няма сняг, обаче си имам елха! Красива е! Гледам я и ми става топло. Уютно. И ми мирише на домашни сладки. Усмивките на лицата на децата карат елхата да танцува. Да се усмихва. Да пее и да ни говори. Да ни разказва приказки за доброта. За красота. За греещи детски очички. За щастие. За дома.             Каква магия има в една елха? Как събужда добротата? Как отваря очите? Как измива сивото, за да се покажат шарените коледни играчки? Как ти припомня мечтите? Как ти показва истините? Как те кара да видиш важното? 
             Не знам и не ме интересува. Харесва ми и не ми пука.  
             Това, което ме интересува е как да я задържа? Каква друга магия да потърся, когато я няма усмихнатата коледна елхичка. 
             И дали пак всичко ще стане сиво? Когато я прибера. Къде отиват всички тези цветове, лампички и…Къде ще отиде коледната красота? В кашона? Грижливо прибрана и заспала. Приспала и тях. Чувствата. 
             Трябва да й се насладя! Да се опитам да я задържа в сърцето си. Да я запазя. Цяла година. Просто трябва да намеря начин.
             А сега има горяща свещичка на масата ми. Чаша червено вино. Спокойствие. 
             Картичка за “най-красивата, умна и честна мама!”. Разкривен детски почерк. Сълзи в очите ми. Звездички в очите им. Топли прегръдки. Осъзнаване на богатството.
             Разговор за приятелство. С приятели. Откриване на истини. Стари като света. 
             Има очакване. Трепет. Свобода. Лекота.
             Има поглед навътре. Има разкриване. Има падане на стени. Има преоткриване. Потапяне. В Коледа. Да я задържим! Завинаги!            


Тагове:   Моята,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. basta - :)
19.12.2008 00:22
красиво! много съкровени чувства, абсолютно познати и преживявани и от мен!
хубави празници!

http://www.youtube.com/watch?v=S66GVTuEfew&feature=related
цитирай
2. finbel - моята тази година не пееше. Не и с...
05.01.2009 16:01
моята тази година не пееше. Не и сложихме лампичките. За елхата говоря.
цитирай
3. totoni - finbel, хей-:))), за много години! ...
05.01.2009 16:03
finbel , хей-:))), за много години! Дано да говориш за елхата-:))), то песента не идва от лампичките, дори не знам от акво зарява-:)))
цитирай
4. анонимен - Hello
10.03.2009 02:20
How are you ? I guess you are fine and living good. my name is christphen a beautiful young girl I find you and i'm interesting to know you and establish a serious relationship with you. I wanna be your friend for first friendship cannot be seen or even be touched, it must be felt within the heart.Hoping you feel just the way i do. Wow! friends are like clothes without them you feel naked!I guess am right.I will tell you more about me, my family and all that maybe necessary in this relationship, If this is okay by you feel free to contact me as to enable us get to know each other better. Have a wonderful day with lot of happiness.

best regards
christphen
christphen_dona@yahoo.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totoni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 294959
Постинги: 81
Коментари: 958
Гласове: 4845
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930