Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2009 11:40 - Монолог
Автор: totoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3250 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 14.08.2009 11:43


       
       Тихо, чуй сега! Искам да ти кажа нещо...        Хладно е, нали? Топло е, пък тръпки ме побиват. Да, да, знам, не го усещаш.
       Мислите ми някак се прескачат. Тръгват със скуката и се завръщат тъжни. Липсва ми шумът.
       Какво ли исках да ти кажа? Аааа, да...Спомените. Няма да се връщам, не.
       Днес бях тъжна. Знам ли, исках да ти кажа.
       А пък малко преди днес...бях щастлива. Почти...
       Веднъж пък се уплаших. И сънувах нещо. Но не помня точно...
       Все така се случва. Нищо не е вечно. И нищо не е различно.
       Спънах се, докато вървях нанякъде. Но се усмихнах. Знам ли, не паднах, просто залитнах.
       Примирих се малко...Но не се смирих, а трябва.
       Детето ми си има момиче. Порасна толкова бързо...Познавам ли го? Променя се. Гледах дълго една снимка. Само едни очи. На моето дете. Красиви са и пак се усмихнах.
       Лятото си тръгва. Виждаш ли? Скоро пак ще е есен...
       Все се търся. За кратко се намирам. И после...пак се губя.
       Тук ли си още? 
       Аз пък уж съм далеч, а все не съм...
        
       
       
     




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanov - Ех...
14.08.2009 15:22
И спомените тежат, и днес без вчера няма да е същото, децата порастват, познаваме ли ги, те познват ли ни...
Намираш се за малко, за миг, точно мигът преди да се загубиш..
А си се търсил цял един живот намирайки други..
Опитай се да се усмихнеш, понякога минава, макар и това да е лъжа, една от многото с които се самозалъгваме. Защото просто сме хора.
От мен усмивки!
цитирай
2. totoni - romanov, благодаря ти-:))Усми...
14.08.2009 15:33
romanov , благодаря ти-:))Усмихвам се-:)))широко!
цитирай
3. malkiatprintz - Ах тези спомени. . . и без тях не може. ...
14.08.2009 16:35
Ах тези спомени... и без тях не може... Имам си едно любимо сравнение, че те са като петънца патина върху изящна старинна златна кана – без тях нямаше да виждаме нейната красота в пълнота... Поздрави, Тотони :)
цитирай
4. totoni - Здравей, принце! Хубаво е да имаме ...
14.08.2009 16:42
Здравей, принце! Хубаво е да имаме спомени. Понякога са болезнени - болезнено хубави и далечни или пък болезнено тъжни, но ако ги нямаше щеше да е още по-страшно!
Поздрави и на теб!
цитирай
5. diso - Няма по- страшно от живот без спо...
16.08.2009 12:40
Няма по- страшно от живот без спомени и живот без мечти. Само че в настоящето.
И ... обожавам тази песен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totoni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293139
Постинги: 81
Коментари: 958
Гласове: 4845
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031