Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2009 18:04 - Мноооого цветна снимка-3 (U2 - Концертът)
Автор: totoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4015 Коментари: 9 Гласове:
6

Последна промяна: 13.08.2009 12:10


         След като прочетох постинга на krasitta: krasitta.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/11/4-3-2-1-izlitane.378040 почти се отказах да пиша своя. Но после си промених решението. Все пак се оказа, че на преследването на мечтата "U2" съм посветила цяла поредица в блог-а си (totoni.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/04/07/momentna-cvetna-snimka-2.319305) и не бих могла да оставя каруцата в калта и да не се опитам да разкажа точно сбъдването на мечтата.
             Предварително искам да се извиня на Краси ако я повторя, но май емоцията е била идентична, така че е обяснимо да се повторим-:))

             Пътуването.
            Досадно, дълго, автобусно. Мисълта накъде пътувам и с каква цел ме накара да издържа и да успея някак си да се разгъна, слизайки от превозното средство. Организирана група сме, но сме досадно тихи. Представите ми за подгряване през целия път с U2 и необходимото количество бира не се оправдаха, но това няма значение. Аз си бях достатъчно подгрята, така че пътуването го пропускаме.

           Градът.
          Загреб. Очарована. Объркана и учудена съм. Очарована съм, защото градът е прекрасен. Зелен, уютен, подреден, уреден, красив и безумно чист. Много по-европейски от много европейски градове.  Учудена и объркана, защото не успях да открия логиката, която оправдава факта, че България е член на ЕС, а Хърватска не е. Е, може би няма логика или пък  на тях просто не им е необходимо. Те са стигнали далеч, а пък ние ще ги гоним, "горди" от европейското си членство.  Както и да е, да не си разваляме емоцията.  


image

image


image

image  
       
 Уютни и приятни кръчми, усмихнати сервитьори. Готвят ни по поръчка. С известно неудобство питаме за неща, които ги няма в менюто. Опитваме на английски. Трудна работа. Пробваме на български. Получава се. Приготвят ни ги. С усмивка. Солидно количество местно хърватско вино. Леко, пивко, приятно, върви някак неусетно. Предлагат ни кафе, ние поръчваме нова бутилка вино. Отново усмивки. Женска група, която се налива с вино в закътано местно местенце. Странна гледка сигурно.
         Дълги разходки. Пикник в един от многото паркове. Тук зеленото е навсякъде. Цветовете са навсякъде. Заредени сме с шарени чашки, чинийки, вилици, храна и...други неща. Сандвичи на тревата, поляти с обилно количество смях, вино и бира.

image         
       Прибиране в хотела за активна почивка, защото утре...Дааа!

       Концертът.
       Тръгваме рано. Пристигаме нормално. Няма задръстване, няма блъскане, няма нищо необичайно. Подранили сме, но то сърце трае ли? 
       Не сме от първите, но все още има доволно много място, за да разпънем предварително приготвеното приспособление за седене на тревата. Зареждаме първоначална порция бира и зачакваме. 
        Точно до охраната сме. Наблюдавам как вкарват голяма група инвалиди. Организирано, спокойно, всеки от тях е придружен от някого от персонала. Организацията е перфектна.  
        Огромната триизмерна сцена се е облещила насреща ни и все още е някак пуста. Очакваща като нас. 
       Подгряват ни солидно. Групата е доста добра. Признавам, че не знам нищо за тях, но сега определено мисля да наваксам този пропуск. 
  image
       Времето напредва, нетърпението расте. Количеството изпита бира си казва своето, а стадионът вече е пълен. Страхът, че мога да изпусна излизането им ме кара дълго да игнорирам повика на природата. Накрая необходимостта от спокойствие по време на концерта надделява. Стискам палци, призовавам целия си късмет и хуквам.
       Успявам да се върна навреме. Стадионът вече е пълен. Мексикански вълни, викове...

image
          Прилича на огромно сърце, туптящо все по-забързано и все по-силно. И секунди след това...ИЗРИГНА!
       Тук вече думите ми бягат. Онази тръпка, която започва от корените на главата и спира в петите. Настръхването на кожата при първите звуци и рева на тълпата. Еуфорията от дългоочакваното. Онова чувство в стомаха, когато усещаш музиката с всяка фибра. И...ТЕ! Велики! Уникални! U2!

image

image
  image
         Те се раздадоха, публиката им отвръщаше със същото. Пяхме, крещяхме, мълчахме, когато Боно ни говореше. 
       Парчета, слушани стотици пъти звучаха сякаш ги чувам за първи път. Магията на живата музика. Несравнимо. Силно и разтърсващо.
      Присъствието на Боно. Няма да говоря за присъствието на този човек. Не мога.
      Уникалното соло на рожденика.
      Ревящата тълпа. Милионите светлинки. Внушителната сцена. Уникалният звук.  
      Не съм в състояние да предам дори частица от това, което усетих, чух, видях, попих с кожата и сърцето си. Едно изживяване, което ще ме топли дълго и ще ми напомня, че някои мечти се сбъдват.
     Единственият начин да разберете за какво говоря си остава да го усетите сами и ви го пожелавам от сърце.
      А аз ще съхраня дълго спомена от усещането, което имах на 9 август. 
      Един град, един стадион, една вечер, единствените U2!
       
          
 





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Чак да ти завиди човек!!!
11.08.2009 18:10
Поздравления!Страхотно си го описала!!!
цитирай
2. totoni - ооо, надали-:))), но ти благодаря! ...
11.08.2009 21:42
ооо, надали-:))), но ти благодаря! БЕШЕ страхотно-:)
Поздрави!
цитирай
3. malkiatprintz - Браво, Тотони :):):) Радвам се, че ...
12.08.2009 04:50
Браво, Тотони :):):) Радвам се, че си сбъднала една мечта, със сигурност един такъв концерт не може да се опише, емоцията е невероятна :):):):)
цитирай
4. totoni - така е, принце! всъщност, знаеш ли, ...
12.08.2009 11:07
така е, принце! всъщност, знаеш ли, че като си погледнах старите постове, установих, че ти си човекът, който преди време ми пожела това да ми се случи "скоро"-:)))
Благодаря ти, явно си добър пророк-:))
Поздрави!
цитирай
5. malkiatprintz - Хехехехе. . . . дано :) Като се зададе ...
12.08.2009 17:26
Хехехехе.... дано :) Като се зададе следващата мечта, пиши ;):):)
цитирай
6. edinman - Аз май се разминах с една своя мечта
13.08.2009 00:24
но се радвам че ти ме доближи до нея.........
цитирай
7. totoni - Съжалявам-:)), следващият път! ...
13.08.2009 00:31
Съжалявам-:)), следващият път! Радвам се, че съм помогнала (не знам как, сигурсан съм, че е невъзможно)-:(

Поздрави!
цитирай
8. gor - Много добре си описала всичко. П...
14.08.2009 11:28
Много добре си описала всичко. Поздравления! :)
цитирай
9. gauri98 - Радвам се че си сбъднала мечтата си! ...
15.08.2009 20:34
Радвам се че си сбъднала мечтата си! Да гледаш на живо любимата си група е незабравимо и вълшебно преживяване! На мен лично никога няма да ми омръзне!
Загреб е невероятен град, бих отишла там отново !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totoni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 294738
Постинги: 81
Коментари: 958
Гласове: 4845
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930