Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2009 17:01 - Честит рожден ден, мило дневниче-:)!
Автор: totoni Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3704 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 27.07.2009 10:26


Току-що установих, че съм пропуснала...рождения ден на блог-а си-L. Ами сега как ще му се реванширам? Хм... „Мило дневниче...” Не, не, това е изтъркано! „Искам да благодаря...на НЕТ-а за...” Хаха, да бе, и на мама, баба, и на цялата рода. Да не сме на Оскар-ите, случайно, а? Нямам какво да кажа. Освен, че в тази една година намерих тук своето местенце. Лично, недокоснато, мое си. Модерната версия на детските ми дневници се оказа доста приятно начинание. Въпреки всичко, на мен тук ми е уютно. Въпреки помията и простотията, която понякога се лее оттук, намерила съм кътчето, където съм се запазила от нея. В моето кътче има хора, които никога не съм виждала, но някои от тях успяват да ме разберат и от половин дума. Схващат дори безмислените писания, които понякога избълвам и сама не съм сигурна, че се разбирам. Благодаря ви, много е успокоително да разбереш, че не си сам в лудостта си-J) Много неща се случиха през тази година. И всичките те са намерили своето място тук. Раздели, болка, предателство, нови срещи, красота, море, любов, самота...Една година от моя живот. Дева съм, обичам да ми е подредено. Животът, спомените, чувствата... Благодаря (все пак-няма да минем без благодарности) на тези хора, за които споменах. Които приемат моето споделяне, които ми дават друга гледна точка, които ме разсмиват от сърце, в чиито мисли често откривам своите, които ме зареждат с позитивизъм и ми помагат да откривам нови неща, които ми разкриват нови хоризонти – в музиката, в историята, в чувствата, в усещанията...Дано не забравям някого-J)) И така – честит рожден ден на мен! Честит рожден ден на моето прохождащо и трудно проговарящо детенце!-:)))      



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - аз
17.07.2009 17:07
осигурявам бурните аплодисменти, както и пожеланията за много години на милото ти дневниче!
цитирай
2. totoni - Благодаря ти, Бени! Дано си се по...
17.07.2009 17:12
Благодаря ти, Бени! Дано си се познала в текста-:))
Поздрави
цитирай
3. malkiatprintz - Поздравления, Тотони :)
17.07.2009 22:36
Честита година на теб и на твоето местенце :) Аз пък ти благодаря, че го правиш такова, че и аз, и много други хора, се чувстваме уютно, когато сме ти на гости :) Продължавай все в този дух, Тотони.... и без големи паузи ;)
цитирай
4. martito - :)
18.07.2009 09:41
Честита годинка!:)
И ще кажа и аз като malkiatprintz - без големи паузи, моля:)
цитирай
5. totoni - благодаря ви-:))Този път персо...
20.07.2009 11:23
благодаря ви-:))Този път персонално-:)))Винаги сте ми добре дошли, нали знаете-:)))
цитирай
6. hara73 - Честит ти празник!
21.07.2009 10:46
та ние с теб сме почти набори:-) Простичко пожелание, бъди себе си и бъди много щастлива. Аз много те ценя и ти благодаря от сърце за това, че те има и че си тук.
цитирай
7. malkiatprintz - благодаря ви-:))Този път персо...
27.07.2009 06:55
totoni написа:
благодаря ви-:))Този път персонално-:)))Винаги сте ми добре дошли, нали знаете-:)))


А пък ние (убеден съм, че не само аз) винаги се чувстваме уютно при теб :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totoni
Категория: Лични дневници
Прочетен: 293573
Постинги: 81
Коментари: 958
Гласове: 4845
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930